Masz pytanie, zadzwoń
kom. 534-909-002
kom. (44) 755-03-10
Pracujemy w dniach
Pn-Pt: godz: 9-17
Sobota: godz: 9-13
Twój koszyk jest pusty.

Wysyłka

 

Koszty dostawy zamówień ( płytki ceramiczne ) w zależności od wagi  i wymiaru palety.

 

1.Kurier paletowy DBSchenker

a.Kurier paletowy DBSchenker, paleta standardowa 80x120 ( dostawy od Poniedziałku do Piątku )

  • Kwota zamówienia powyźej 3000 zł - 1zł
  • Waga: 1-1000kg = 145zł
  • Waga: 1001-2000kg = 290zł
  • Waga: 2001-3000kg = 435 zł
  • Waga: 3001-4000kg = 580zł
  • Waga: 4001-5000kg =  725zł

b.Kurier paletowy DBSchenker  paleta niestandardowa 80x150 / 80x180 ( dostawy od Poniedziałku do Piątku )

  • Waga 1kg - 800kg = 280zł
  • Waga 800kg - 1600kg = 560zł
  • Waga 1600kg - 2400kg = 840zł

 

2. Transport firmowe /  Warszawa i okolice.

  • Kwota zamówienia powyźej 3000 zł - 1zł
  • Waga: 1kg - 2000kg = 130 zł
  • Waga: 2001kg - 4000kg. = 260 zł 
  • Waga: 4000kg - ........kg = wyceniamy indywidualnie

 

 

 

3.Odbiór z magazynu głównego 26-300 Opoczno  ( 26-300 Opoczno ul.Kolberga 4) Istnieje możliwość odbioru towaru z magazynu głównego , bez dodatkowej opłaty, płatność tylko gotówką.

 

Bezpieczeństwo Przesyłek

Nasza firma ma kilkunastoletnie doświadczenie w sprzedaży płytek ceramicznych, a od roku 2004 dystrybuujemy towar do naszych odbiorców hurtowych. Wypracowane standardy pakowania wykorzystujemy w naszym sklepie internetowym www.europlytki.pl

Zamówienia na terenie Warszawy i okolic przewożone są na palecie naszym transportem. Jest to najbezpieczniejszy sposób transportu płytek ceramicznych. Na terenie reszty kraju zamówienie wysyłane są na palecie sprawdzoną i zaufaną firmą kurierską DBSchenker www.dbschenker.pl

Wszystkie produkty zapakowane na paletę owijane są folią strech, taśmą klejącą oraz zapinane spinkami z tworzywa. Spakowany w ten sposób towar jest w pełni przygotowany do transportu.

Robimy wszystko co w naszej mocy, aby przesyłka dotarła do Państwa w nienaruszonym stanie. Prosimy jednak o dokładne sprawdzenie towaru przy odbiorze. W przypadku zastrzeżeń prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta i sporządzenie z kurierem protokołu uszkodzeń (w szczególności prosimy o sprawdzenie elementów dekoracyjnych (mozajek, listew, dekorów, insert).

W przeciwieństwie do innych sklepów, to my bierzemy na siebie formalności związane z dochodzeniem odszkodowania od firmy ubezpieczeniowej. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez "EuroPłytki" towaru będącego przedmiotem reklamacji lub jego fotografie.

 

Formy płatności

Kupujący ma możliwość wyboru formy płatności:
a.gotówką przy odbiorze w siedzibie firmy
b.przelewem na konto
c.gotówką przy odbiorze kurierowi (pobranie)

Dane do przelewu

Internetowe Konto Inteligo (PKO BP)
Numer rachunku: 50 1020 5558 1111 1393 9360 0091
PHU CER-GRES ul.Kolberga 4 26-300 Opoczno

Odbiór osobisty

Każde zamówienie może zostać odebrane osobiście z Naszego głównego magazynu w Opocznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z naszym konsultantem

EuroPłytki ul.Kolberga 4 26-300 Opoczno

Postępowanie podczas odbioru przesyłek

Przed otworzeniem przesyłki należy pokwitować jej odbiór i zapłacić ewentualne pobranie. Mogą Państwo poprosić kuriera o pozostanie do momentu otworzenia i sprawdzenia przesyłki (5-10 min) Jeśli zauważycie Państwo uszkodzenie lub niezgodność towaru należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. Protokół powinien zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków w towarze W przypadku zauważenia braków lub uszkodzeń w towarze po odjeździe kuriera należy jak najszybciej zadzwonić pod numer podany na liście przewozowym i zażądać przyjazdu kierowcy w celu spisania protokołu. Wszelkie reklamacje do firmy przewozowej mogą być zgłaszane w terminie 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane. Spisany protokół należy przesłać do siedziby firmy Europłytki.pl. Tylko ze spisanym protokołem możliwa jest wymiana towaru na nowy lub otrzymanie od nas odszkodowania wymienionych pozycji w reklamacji.