REKLAMACJA PRODUKTU
1. Reklamacja z tytułu gwarancji.
a) Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
b) Okres gwarancji dla Produktów wynosi 24 miesiące i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.
c) Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu.
d) Gwarancja nie wyłącza uprawnień Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 Regulaminu, wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, określone w Kodeksie cywilnym.
2. Reklamacja z tytułu rękojmi.
a) Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
b) Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@europlytki.pl lub pisemnie na adres: ul. Kolberga 4, 26-300 Opoczno
c) W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
d) Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Kolberga 4, 26-300 Opoczno
e) Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
f) W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 10 Regulaminu, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
g) Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
3. Reklamacja ( stłuczka w dostawie )
Do zgłoszenia reklamacji produktu ( płytki ceramiczne ) który jest dostarczany na miejsce wskazane przez klienta za pośrednictwem firm kurierskich niezbędny jest protokół reklamacyjny ( posiada go kierowca ) który jest wypełniany w dwóch kopiach. Jedna kopia zostaje u klienta a drugą zabiera kierowca. Warunkiem do uznania reklamacji ( stłuczka w dostawie ) jest wysłanie wypełnionego protokołu reklamacyjnego oraz dokumentacji zdjęciowej ( 3-5 zdjęć ). Zdjęcia powinny pokazywać wyraźnie ile paczek, ile sztuk płytki ceramicznej jest uszkodzone.
Wymagane dokumenty:
- protokół reklamacyjny
- formularz reklamacyjny
- dokumentacja zdjęciowa ( 2-4 zdjęcia )
Pobierz formularz reklamacyjny
Zgłoszenie reklamacyjne proszę wysłać na adres mailowy: BIURO@EUROPLYTKI.PL